torsdag 8 juli 2010

Trött idag...


Usch va trött jag va i morse när klockan ringde... Ville absolut inte kliva upp, Wilma låg mellan oss o såg så söt ut när hon sov. <3 Kunde inte hålla mej, va tvungen o kliva upp på vågen oxå... -0.2kg sen igår morse. =) Va rädd för att de skulle stå + för jag fick mens igår. Måste försöka köra sten hårt nu fram tills på onsdag. Vi ska åka me Johans föräldrar till sthlm över natten o då kan de ju hända att de kanske inte blir bara nyttigheter som slinker ner.... Nee nu måste jag nog jobba lite. ;) Puss alla söta!

1 kommentar:

Emma sa...

DU är sååå duktig gumman och det är ju så roligt då det minskar för varje dag!! Men du ska egentligen inte väga dig då du har mens, man går ju oftast upp 1-2kg då (jag väger mig aldrig då jag har mens)... Hoppas ni får roligt i Stockholm!!! Puss & kram