tisdag 10 november 2009

GräsÄnka (eller va de nu kallas)

Ikväll o i natt e jag ensam me barnen. Johan e på utbildnind i Karlstad me jobbet. Han åkte hemifrån strax efter 5 i morse o kommer hem i morgon kväll. Kommer kännas konstigt o sova själv, e inte van o göra de. Men men får väll ligga o glo på tv tills jag slocknar. =)

Får iallafall hjälp av Pia & Stefan ikväll me o natta barnen, annars skulle de nog bli lite små kalabalik. *hehe*

Bjuder på 3 bilder på mina underbara <3>

Finns de nå vackrare eller nå mer underbart än sina barn??? NEE!!!
Sitter just nu me en stooooor kaffe kopp försöker peppa mej själv att gå ner o fortsätta me o måla taket.... Har inte nån vidare lust, men de behövs ju bli färdigt nån gång. Har bara lite kvar på andra strykningen. Sen ska de målas en gång till i köket o i vardagsrummet. *pust*
Efter de blir de hallen som ska snyggas till. Måla ytterdörren, ena väggen o sen tapetsera 2 väggar. Hoppas bara att vi får tag i den randiga tapeten som e så förälskad i. =) De kommer bli såååååå snyggt! =D
Nytt golv till vardagsrummet vill vi oxå ha, så vi kan köpa nya möbler in dit. Sen e de liksom "klart" därinne iallafall. Men men, fattas ju pengar som alltid... =(
FAN! Kom på nu att jag måste bära in ved ikväll oxå så vi får lite värme inne o varm vatten så jag kan duscha ikväll innan jag lägger mej... Hm... =(
Batterierna i tangentbordet börjar bli dåliga oxå, får knappa flera ggr ibland för att de ska bli nått... Får svänga förbi affärn idag när jag o Oskar åker till vårdcentralen. Vi ska vaccinera oss nämligen. Linus ska göra de nästa vecka (tror jag de va) o Johan ska göra de på jobbet om nån vecka. Ska ringa min barnläkare i Linde oxå o höra hur vi ska göra me Wilma eftersom hon har förkylningsastma.
Oj, vilket långt inlägg de vart idag då! *duktigt Susanna* ;)
Skriver kanske mer sen.
PUSS





1 kommentar:

Emma sa...

Vad roligt när du skriver och lägger upp bilder, gumman! xD Vad duktiga ni är där hemma, det är ju så roligt då man får det snyggt.. just nu står det stilla här hemma igen.. Men dags för nya tag snart igen... Vill ha fint till jul.

Hoppas ni hare bra gumman! Pusspuss