onsdag 26 augusti 2009

regn o städ

GoD MoRgOn

Idag regnar de... =( Trist... Men men...
Ska plocka fram frukost nu så grabbarna får i sig nått innan dagis/skola.

Sen ska jag försöka städa av lite här hemma. De ser för j-t ut... =( Tar nog tag i de när Wilma ska sova. Blir enklast då. Hon vaknade innan kl 6 i morse så hon vill säkert sova rätt så tidigt idag.

Igår följde jag & Wilma me Anna till ICA MAXI o handlade lite... Skulle köpa bitsocker, men de glömde jag ju så klart... =(

Pia (svärmor) ringde igår, o vi hörde den bärbara telefonen ringa nånstans, men hittade den inte... tillslut hörde vi hur de ringde inuti högtalarn... *ÖH??* Efter mkt om o men fick Johan ut telefonen... O inte bara den! 4 av Wilmas nappar låg där i! (som jag letat som fan efter) en sked o en gaffel som hör till hennes docka o 2 gubbar(Linus & Oskars)!!! Wilma tyckte visst att de va ett jätte bra förvaringsställe.. Enda problemet va att hon inte fick ut dom igen sen...

Nee nu lär jag börja me frukosten.

PUSS

Inga kommentarer: