tisdag 16 juni 2009

Tidsfördriv...

1. Hur gammal är du om fem år: 31 år

2. Vem var den sista du träffade: Mina barn

3. Hur lång är du: 165cm tror jag

4. Vilken är den senaste film du sett: Mean Girls (igår kväll på 3:an)

5. Vem ringde du senast: Johan

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem: *Min Johan* "Wilma har fortfarande tuppkam sen hon badade igår. =D

7. Vad är dagens planer: Ska på info möte kl 16.30 på skolan

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms: Oftast blir de sms

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda: Gifta

10. När såg du senast din mamma: I fredags

11. Vilken ögonfärg har du: Blåa, ljust blåa...

13. Har du någon gång hittat en katt? Ingen hemlös va jag vet...

14. Vilken är din favoritplats: Varsom helst, bara jag e me min familj.

15. Vilken plats föredrar du minst: ensam i skogen

16. Var tror du att du befinner dig om tio år: Förhoppningsvis me hela min familj samlad.

17. Vad skrämde dig som barn: mörkret...

18. Vem fick dig att skratta senast: Wilma =)

19. Är du för ung för att äga vinylskivor: För ung e jag väll inte, men jag har inga... =)

20. Har du stationär eller bärbar dator: Bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig: Beror på hur varmt de e i sovrummet

22. Hur många kuddar har du i sängen: 5st, om jag räknar med ALLA i sängen =) 2st är mina.

23. Hur många landskap har du bott i: 1...

24. Har du någon gång spytt på fyllan: Mmm... Vem har inte?

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota: Strumpor

26. Är du social: Ja de tror jag folk uppfattar mej som. (hoppas jag)

27. Vilken är din favoritglass: Tycker om de mesta...=)

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala av lån på huset, bygga garage, inglasad altan m.m...

29. Tycker du om kinamat: JA! Fast inte Johan så vi äter de aldrig...=(

30. Tycker du om kaffe: YES!!!! =)

31. Vad dricker du till frukost: Kaffe

32. Sover du på någon särskild sida: På höger sida sover jag nog mest på...

33. Kan du spela poker: Kan väll spela, men e skit dålig...^^

34. Tycker du om att mysa: Ja de e klart. <3

35. Är du en beroendemänniska: Mmmm...

36. Känner du någon med samma födelsedag som din: Ja de gör jag. Anders =)

37. Vill du ha barn: Har 3 underbara barn =)

38. Kan du några andra språk än svenska: Inte helt flytande...

39. Har du någonsin åkt ambulans: Nee de har jag inte...

40. Föredrar du havet eller en pool: Jag e nog mer en pool människa...=)

41. Vad spenderar du helst pengar på: Min familj...

42. Äger du dyra smycken: Nee!

43. När känner du dig lycklig: När jag tänker på mina fina barn! <3

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen: Limpmacka me ost...

45. Vem är den roligaste människan du känner: Oj va svårt! =S

46. Välj ett ärr på din kropp: Ett vattkoppsärr på bröstet...

47. Vad har du för ringsignal: Sophia Somajo - I rony

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten: Bara nått tror jag...

49. Flirtar du mycket: Vet inte hur man gör... =)

50. Vart togs din profilbild för din blogg: Ute på trappen.

51. Kan du byta olja på bilen: Ja de kan jag...

52. Har du fått fortkörningsböter: Nepp...

53. Vilken var den senaste bok du läste: Känd till 4 % - av Deborah Schoeneman

54. Läser du dagstidningen: När jag e hos svärmor o svärfar. =)

55. Prenumererar du på någon veckotidning: Nej...

56. Dansar du i bilen: Haha! Ja! Me barnen. =)

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast: p3

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper: Förmodligen de jag ska handla från ica...

59. När var du i kyrkan senast: Min födelsedag förra året... Va på bröllop...

60. Vilka personer utmanar du: alla som läser min blogg! =)

1 kommentar:

Emma sa...

Vad roligt att du med gjort denna! :) Värsta många frågor, men roligt tidsfördriv.. joel gillar heller inte kina/thai mat, men jag älskar det... fast det är nog för att Joel inte är så mkt för grönsaker tror ja :p