fredag 8 maj 2009

Jaha... =(

Dagen som börjde så fin me sol... Nu regnar de... =(
Jag & Wilma åkte till Anna & Julia när jag lämnat grabbarna på dagis...
Skulle gå ut o ringa ett samtal när jag på nå konstigt sätt snubblar eller missar sista trappsteget så jag landar snett me foten (AJ) o känner hur de riktigt knakar till i hela foten. Sätter av ren reflex ner knät i plattorna o landar naturligtvis på några stenar, så Anna fick plåstra om mitt knä på 2 ställen... Tur att hon hade köpt plåster. =)
O så har jag mens oxå... =( Blöder som fan... O de märks på mitt humör...
Ikväll ska Anna & Tobbe komma hit. Vi tjejer ska fårga håret på varandra... Jag ska försöka bleka bort de svarta jag har i underhåret. O Anna vill ha några flera slingor...
De blir nog bra. =)
Oskar sover just nu... O Wilma vägrar o somna. De spm aldrig brukar va nå problem o lägga henne på dagen... Nu bara skriker hon o slänger iväg nappen. Så då får hon va uppe en stund till då... Linus kollar på Lotta på Bråkmakargatan.
Fan har huvudvärk oxå... Kanske borde gå o göra mej en kopp kaffe så de släpper...
PUSS

1 kommentar:

Emma sa...

Uscha, gumman.. vilken dag du har! :( Hoppas huvudvärken går över... Shit, jag har nästan glömt hur det är att ha mens :O Tänker inte på det heller, gud vad skönt att vara helt utan mens i 9mån hehe... Undra när den kommer tillbaka sen?

Tråkigt att det regnar hos er... varit fint här hela dagen med närmare 20+ men nu börjar det komma moln, så blir nog regn ikväll...