onsdag 25 mars 2009

SOL

Va härligt de e me sol!!!!
Hoppas bara på att snön smälter bort...
Fast de va nån som sa att de skulle komma mer snö till helgen... =(
Pratade nyss 49min me Carin http://undis.blogg.se/ i mobilen, de va skit längesen vi pratade så de va trevligt som fan... =)
Ska försöka styra upp nån dag så vi kan ses o snacka mera skit! =)
Oskar sov hos farfar o farmor i natt... Han o farfar skulle ev åka o bada idag...
Mys pys dag tesammans.
Tror Linus skulle sova hos mormor o morfar på torsdag. O sen va ledig på fredag...
Ska bara höra me Johan så inte han har planerat nått.
Wilma e fortfarande jätte förkyld... Hostar o snorar o låter som fan...
Men ska till BVC i morgon o väga o mäta (8mån kontroll) så får vi se om hon behöver inhalera nå mer eller få nån hostmedicin eller så...
Ieftermiddag ska jag o Wilma åka in till stan o möta svärmor, ska handla regnkläder till barnen... O försöka hitta på nå födelsedags present till Julia som fyller 1 den 6 april. =) Stoa tjejen! De går så sjukt fort ju!
Igår va jag o Anna o träna. Men fick åka en kvart innan de slutade, kände mej alldeles yr o mådde skit illa. =( Tror de berodde på att jag e förkyld o inte har tränat på 3 veckor o ändå tog i som fan... =(
Nee nu känner jag att de e dags o byta blöja på Wilma. ^^
O jag skulle verkligen behöva klä på mej andra kläder, sminka mej o fixa håret... Sitter här me håret slarvigt uppsatt, i mysbyxor, tjocka strumpor o t-shirt utan BH. (sexigt värre HAHAHA)
PUSS

Inga kommentarer: