måndag 16 mars 2009

Måndag...

Jaha, då har grabbarna åkt iväg me mormor till dagis...
Jag har vart vaken i ... 3 ½ timme nu... =( Oskar vaknade o vägrade somna om, o så väckte han Wilma oxå... Linus den lilla korven sov till 7.50... =)
Jag har skit ont i magen idag, hade de när vi la oss igår kväll oxå... Vet inte va de beror på... Skit jobbigt iallafall...
Vi va ju på Marieberg igår jag o Johan (fast han sprang mest runt i affärer runt omkring o letade dammsugarpåsar)
Jag skulle försöka hitta nått o ha på mej tills på lördag när vi ska på 30 års fest...
Sprang runt som en yr höna o kolla o prövade en massa. Men sen gick Johan o satte sig i bilen o väntade på mej o då vart jag så stressad att jag gick ut till honom utan att ha köpt nått...
Precis när han börjar köra från parkeringen så frågar jag om han blir jätte arg om jag ångrar mej (angående ett par byxor jag tidigare prövat) Så jag springer in igen o köper dom byxorna... Kikar lite snabbt i en annan affär o köper en tröja där oxå... =)
Så jag tror näääästan jag e helt säker på va jag ska ha på mej. =)
Nu e de bara klippning som fattas, vet hur jag vill styla håret OM jag får de klippt innan lördag... Annars blir de väll o trippla de (som vanligt)
Nee nu ska jag gå o göra lite kaffe... Kanske inte de snällaste för magen... men jag e så sugen...

PUSS

Inga kommentarer: