lördag 14 mars 2009

Lördag...

Igår gick vi o la oss 21.20... va såååå trött... + att jag trodde de va min tur o bli magsjuk... hade sjukt ont i magen o mådde illa... spydde pytte lite efter att jag stoppat fingrarna så långt ner i halsen jag bara kunde.. =( Men idag mår jag bra...=)
Vi har nyss ätit lunch. Johan gick o la sig me Oskar o Wilma sover ute...
Jag håller på o eldar i pannan, måste duscha idag... O så typiskt när jag ve ner nyss o skulle stoppa i mera ved så hade de slocknat... =( Så drygt o starta upp o ha sig...
Men men hoppas de tog sig nu, för som sagt, jag måste verkligen duscha...
O så vill jag klippa mej!!!!
De e så slitet o så behöver jag klippa upp de mer, de blir så platt annars... Men de verkar inte va nån utav mina "frisörer" som har tid... =( Eller så vill dom helt enkelt inte...
Hade velat åka till Marieberg en sväng idag oxå... Men Wilma e så dålig i magen så de vore ju inte så kul om hon skulle bajsa igenom alla kläder om man e där...=(
Ska ju på 30års fest om 1 vecka, o jag har ingenting o ta på mej. (som vanligt) Nånting nytt vill man ju ha liksom...
Får se om vi kan åka imorgon eller i veckan... Har ju inte direkt nå pengar, men nått billigt kanske man hittar...
Nee nu måste jag ner o kolla om de tog sig i pannan.
PUSS

Inga kommentarer: