lördag 21 februari 2009

Lördag

Idag tog jag o Johan me oss Linus på bio. Oskar o Wilma fick stanna hemma hos farmor o farfar.
Vi såg på BOLT.
Den va rolig! De tyckte Linus me. =)
Nu sitter jag här o väntar på att melodifestivalen ska börja.
Tycker de e rätt drygt me alla deltävlingar o alla konstiga omröstningar.
Men ändå kul o se o höra massa bra (o mindre bra) låtar.
E proppmätt oxå. Vart så dumt me maten när vi åkte iväg på bio (den började 13.15) så vi åt aldrig nån lunch. Vart sugna på kyckling som vi hade i frysen, men de tog sååå lång tid. Man vart bara hungrigare o hungrigare tillslut kastade man i sig maten. (Ja Anna, de gick snabbare än vanligt! ;) )
Johan lägger Oskar nu, Wilma har redan somnat o Linus kollar på Indianan Jones på sitt rum. =)
NU börjar de på tv:n.
Ha en bra kväll allihopa!
PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan tack för kommentaren de värmer. poängen e att de är andra gången jag blir lämnad under en graviditet. så jag kommer ALDRIG våga träffa en kille igen. jag kommer inte tillåta mig själv de. men jag har mina barn o de får räcka. härligt att du hittat en bra kille... en kille som va mogen. jag trodde Andreas va de oxå men jag hade fel. :( kramar Linda