torsdag 12 februari 2009

AjAjAj!

Jag har mensvärk! Aj! De gör sååååå ont! :'(
Barnen kollar på Pippi på de sju haven.
Johan kommer ju snart hem, då ska jag försöka lägga mej o vila ett tag, brukar inte gå så bra. Har svårt o slappna av om jag lägger mitt på dagen så där...
Men jag har så ont så jag hoppas att de går bra.
Jag vet att jag e skit dålig på o blogga... *skäms*
Ska verkligen försöka bättra mej, vet ju själv hur tråkigt de e när man gång på gång går in på nåns blogg o den personen inte har skrivit nå nytt på lääääänge...
Skriv gärna en kommentar till mej när ni tycker att de tar för lång tid mellan inläggen.
Har träningsvärk oxå sen CardioBoxen i tisdags. Mellan skulderbladen, rumpan o på nsidan av låren. Men de e bra de, då märker man att de tar. =)
På söndag e de kalas.
Philip fyller 1 år!
Oj oj oj va tiden går fort... Tyckte inte de va längesen jag o Anna va o hälsade på Tezze o lilla Philip me våra tjocka magar. =)
Måste komma på nån bra present o köpa till honom...
Nee nu vill Wilma visst ha mat... O jag ska börja lite smått me middagen tills pappa Johan kommer hem.
PUSS
(försöker mej på o lägga in kort senare ikväll)

1 kommentar:

Anonym sa...

uwscha, mensvärk är inge roligt :( jag har ju växtvärk lite då och då nu och det är inte roligt heller :( men mensvärk är ändå värst... iaf sån mensvärk jag kunde ha ibland... Hoppas det går över stumpan <3 Hjälper det inte med alvedon då? Jag brukar ta 2st alvedon och då brukar värken gå över efter en stund, elr så brukar jag ta innan den kommer! <3

ja, blogga mer gumsan :) Så roligt att följa din blogg ju <3 men förstår om du har fullt upp eller så <3

Duktig du är med träning gumman!!!! :) Jag rör mig bara på jobbet typ :p Annars är jag bara lat haha...

Funderar på att börja med yoga (har ju både yoga band och bok), men blir ju aldrig av...



Älskar dig gumsan!