tisdag 23 december 2008

Utmanad!

UTMANAD!

Då har man blitt utmanad av Emma..

En lista om mej!

1. VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN? Jag gick i 9:an... Hade pojkvän... Ja typ de...

2. VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN? Gjorde en liten lapp till julklapp till svarmor o svärfar där de stod att dom skulle få ett barnbarn till. =)

3. FEM SNACKS DU GILLAR: Chips, choklad, nötter, ostbågar, jordnötsringar

4. FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL: Oj va svårt! Får väll säga: prästens lilla kråka, imse vimse spindel, I ett hus vid skogen slut, en kulen natt, ekorr´n satt i granen =)

5. FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR: Bygga altan , Göra iordning tvättstuga/relaxrum , Köpa maaaaassor av kläder till hela familjen , Köpa nya bilar , Rusta färdigt allt i huset.

6. FEM DÅLIGA VANOR: Nikotinberoende, Äter för mycket, För lat för att orka ut o röra på mej, blir lätt irriterad för små saker, Måste väll erkänna att jag sitter för mycket vid tv/dator

7. FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA: Vara me mina barn, shoppa, äta gott, kramas, umgås me mina vänner

8. FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA: För tajt, magtröjor, bikini, skinnbyxor, byxor me höööög midja

9. FEM FAVORITLEKSAKER: mobil, digitalkamera, dator, sen vet jag inte...

10. FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR LISTAN: Anna - Carin - Linda - Marlene - Hanna - (o alla andra som läser bloggen)

Inga kommentarer: