tisdag 7 oktober 2008

Fest den 18:e!!!! Wiiee!!!

Jag va in till stan en snabbis igår me Anna o handlade kläder tills festen den 18:e (=D)
Blev rätt så nöjd när jag kom hem o provade allt me skor o så...
Men de va ingen trevlig syn o se sig själv i provhytten...=(
Ser verkligen ur alla vinklar.. *usch*
Hemma farmför spegeln kan man ju faktiskt "dölja" vissa saker, men de gick INTE i provhytten...
Jaja, ser ut så här nu, kan inte direkt hinna göra nått innan festen...
Festen ja, hoppas den kommer bli jätte rolig!
E skit peppad!
Va jätte längesen jag o älsklingen gjorde nått sånt tillsammans.
*wiiee*
Hoppas bara inte jag blir fööör full o odräglig...
PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud vad roligt att du ska ut på partaj gums! :D de behöver du nog, och det är du värd. Provhyttar är ingen hytt, ett tag handlade jag kläder utan att testa först för jag visste att jag skulle känna mig nöjd hemma men ogilla det i spegeln i provhytten och då skulle jag inte få med mig plagget hem :p haha! vad löjlig man är egentligen :p Men nu handlar jag bara. Testar bara jeans :p hoppas allt är bra med dig och att det går bra att räkna points och allt det!? :D även att småttingarna mår bra och att du njuter av mammaledigheten! Miss u so! <3<3 Puss & kram