fredag 30 maj 2008

fredag...

Fredag idag, flytt ikväll?????? Vet inte än om vi kan köra en vända ikväll eller inte... Hoppas de... Barnen ska sova hos farmor o farfar inatt så vi kan skruva ner säng m.m.... Har packat 4 st kartonger idag me köksgrejer, trodde de va typ klart men de va de absolut inte... *suck* Huuuur mycket som helst o göra... Vill bara att de ska va klart så man kan börja packa upp istället...

Jag hade en massa sammandragningar igår kväll oxå... har aldrig haft de tidigare när jag väntade grabbarna så de va lite olustigt... Mellan sd hade jag molande värk i mage o rygg... De höll i sig i natt me... Inge kul... E väll stressad o nervöst kan jag tänka mej...

Vi blir ju utan internet i ca 10 dagar oxå... Packar ner datorn ikväll så de här blir ev sista blogg inlägget innan flytten... Håll ut mina vänner, jag kommer tebax snart! =D

OJ! Nu e de dags o hämta barnen på dagis...

PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

O vad spännande! Vill också ha eget hus, bor ju i hus men ett eget!! Lycka till!